DIY: Mesh organizer

10:53

Untitled

Živjo! Moje ime je Nina, stara sem 25 let in blogerski svet mi ni čisto tuj. ;)
Po nekaj letnem premoru me je zopet zamikalo, da bi spet kaj pisala, ustvarjala, urejala, fotografirala, skratka počela tisto kar mi je ljubo in to tudi delila z ostalimi.

Moj prvi blog je bil mešanica osebnega stila, mojega razmišljanja in kakšnega občasnega DIY projekta, potem me je sicer ob poplavi raznih blogov vse skupaj pošteno minilo, danes pa me je nekaj spet povleklo na to stran.


Ker sem zdaj ene 5 let starejša in potemtakem modrejša (kao, ha ha), bom tokrat to pot ubrala malo drugače, seveda pa še vedno v meni priljubljenem stilu. To seveda počnem v prvi vrsti zase, da izrazim sebe in svoja umetniška nagnjenja, če pa kdo na mojem blogu najde tudi kaj za svojo dušo ali zgolj kanček inspiracije, super! Vsakega bom vesela, no strings attached...

Če preidem na današnji otvoritveni post, zelo hitro bo postalo jasno, da je moja velika ljubezen vse kar je povezano z estetiko in lepoto, še posebej kar se tiče dekoracije doma, pohištva, raznih renovacij in podobnih stvari. Velikokrat iščem inspiracijo na straneh kot je Pinterest, včasih pride kar sama od sebe ali pa jo črpam iz vsakdanjega življenja, izredno rada prisluhnem svojemu notranjemu ustvarjalskemu glasu in se nato lotim malih in tudi velikih izzivov, ki bi olepšali naš družinski domek in posledično naš vsakdan.

Ker si prav zdaj skušamo malo obnoviti tudi naše stanovanjce, ga počasi poživiti in mu vdahniti novo življenje, se še posebej rada lotevam raznih DIY projektov in nasploh iščem različne poti, po katerih bi prišla do tistega "vibe-a" ki si ga želim.
Tale projekt je prišel nadme, kar tako, iznenada. Že nekaj časa sem navdušena nad različnimi mood boardi in inspiracijskimi kolaži, izredno mi je všeč kako lahko mimogrede pripomorejo k izgledu doma, poleg tega pa nam še pomagajo vizualizirati stvari, ki si jih morda želimo pritegniti v naše življenje. In tako sem se zaljubila v ta mesh organizer, ga najprej želela kupiti na internetu, potem pa slučajno naletela na nekaj videov kako si tole mrežo narediš kar sam. Kar definitivno vse skupaj le še olepša, je dejstvo, da sem za celotno stvar odštela samo 2€.

Nabavila sem lesene palčke, ki služijo kot opora rožam, pištolo z vročim lepilom smo že imeli doma, prav tako tudi poln lonček bele barve, ki mi je ostala od nekega poletnega projekta. Vse skupaj mi je vzelo dobri dve uri časa, najprej za lepljenje in potem še za barvanje in čakanje, da se vse skupaj posuši. Rezultat je pa meni čisto fantastičen.

Naprintala sem si še nekaj slikic in napisov, ki so mi v tistem trenutku pač kapnili v glavo (kaktusi, kako zelo inovativno, vem, ampak kljub temu, da so mainstream, so mi res pri srcu) in mrežo okrasila z njimi, najboljše mi je pa to, da lahko vse zamenjam in reorganiziram kadarkoli in tolikokrat kot si želim. Končni izdelek mi je kar privabil nasmeh na obraz in jah, kaj pa drugega, ko se zavedaš, da lahko s tako malo ustvariš nekaj tako dobrega.

You Might Also Like

0 komentarji

Instagram