Way back when in Malmö

02:33

Untitled


S tokratnim postom nisem odlašala, ker ne bi imela želje pisati, ker bi imela kakšno blokado, niti me ni karkoli minilo, preprosto nisem imela nič tako oprijemljivega, da bi lahko na ta račun ponovno nekaj spisala, nobene stvaritve na vidiku, nobene nove fotografije. Še na Instagramu, ki je meni edino ljubo socialno omrežje ravno zaradi možnosti amaterskega izživljanja na račun fotografije, sem malo potihnila. Pač, pride tisti teden. Ali dva...


Ker nisem ravno pristaš nekega objavljanja na silo, samo da nekaj je, sem se odločila, da bom raje počakala in objavila nekaj, ko bom spet tako začutila. In ker se tokrat moj blog ne vrti samo okoli osebnega stila, mi ni bilo do postiranja preteklih outfitov, ki mimogrede niso bili čisto nič kaj posebnega, saj se mi zdi da se že dva meseca oblačim samo še tako, da mi ni mraz in že res komaj čakam pomlad. Danes pa sem v službi slučajno skočila na svoj Flickr in prečekirala nekaj starih albumov, med drugim dva, ki sta mi priklicala še posebej lepe spomine.

Kar skomine mi je naredilo, take, da sem se odločila, da bom naredila en mali throwback in namesto brezveznih poskusov posiljenih postov raje objavila slike, ki so mi res v veselje, vizualno in še na mnogih drugih ravneh. "Za razvit, obvezno," sem si rekla.

Torej, tu je moj foto-dnevnik s kratkega 4 dnevnega izlet v švedski Malmö, ki se je zgodil jeseni 2013. Estetika na vsakem koraku, nostalgija v obliki meni takrat posebej priljubljenih hipsterskih faded filtrov in dobro preživeti dnevi bivše peroksidne bjonde. Pa še kdaj.

  UntitledUntitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Untitled Malmö, Sweden Untitled Malmö, Sweden Malmö, Sweden Malmö, Sweden Malmö, Sweden

You Might Also Like

0 komentarji

Instagram