DIY: Le sac en papier

07:52

Untitled

Vedno so mi všeč taki dnevi, ko imam že nekaj časa v glavi kakšno DIY idejo in se nato zavem, da je enkraten čas, da to tudi izvršim.


 Pred kakim tednom sem ob brskanju po Pinterestu in uživanju ob home decor in interior slikah naletela na fotografijo, ki mi je bila še posebej všeč. Del dnevne sobe, v rahlo bolj monokromatičnih tonih, potem pa nekje v kotu cvetlica in namesto vaze papirnata vreča na kateri je bil njen dobeseden opis. Zanimivo, nekonvencionalno. Še 2x sem vse skupaj "preskenirala" in hitro mi je postalo jasno, da je to nekaj zame.

Malo sem pogledala po spletu in čeprav sem dobila nekaj strani, kjer bi zadevo lahko tudi nabavila me je prešinilo: "Zakaj bi kupila papirnato vrečo, če jo lahko naredim kar sama?" Rečeno, storjeno.

Untitled Untitled Untitled Untitled
 Še enkrat sem prečekirala Pinterest, potem pa še YouTube in našla nekaj DIY variant, ki so se mi zdele super, poleg tega pa še preproste. "To bo to," sem si rekla. In danes je bil ta dan, ko narediš iz ideje realnost.

Sprintala sem si dve varianti napisa, prištimala vrečke, šla v klet po kantico barve (žal nimam pri roki kašnih primernejših barv, tako da sem jaz uporabila kar tisto s katero sem preurejala eno omarico, jebiga) in si zunaj na tleh ustvarila delovno površino.
Vrečkico sem na hitro premazala z barvo in ker je bila ta potem še sveža sem nanjo zlahka prilepila napis, ki sem ga izrezala iz papirja. Ko se je vse skupaj malo posušilo, sem prelepila tudi rob s kosom rjavega papirja, saj mi je bil končni videz tako dosti boljši.

Potem sem hotela poskusiti s še eno, malo večjo varianto, ta mi sicer tokrat ni uspela, saj bi potrebovala vrečko drugačne teksture, moja pa je bila precej tanka. Ampak nič hudega, kadarkoli lahko poskusim znova, tako ali tako pa sem bila čisto navdušena nad tisto tamajhno, ki mi je uspela, da se sploh nisem obremenjevala.

Tretji in zadnji korak je bilo nabrati še par vejic za v mojo "umetnijo", danes se bom zadovoljila kar z lovorjem, le tega pa zna v bodočnosti naslediti tudi kakšen kaktus oz. kaka druga zelena rastlinica, kdo ve. Veselo sem reciklirala še enega izmed kuhinjsih kozarcev, katerih se želim počasi znebiti, bil je ravno prav ozek in visok, da bo držal mojo vrečko na mestu in zraven služil kakor skrita vaza.

Et voilà, finiš! Ma, kako dobro dene... ;)

You Might Also Like

0 komentarji

Instagram